למידה משמעותית בשיעור כימיה כיתה יב פולימרים בכל מקוםתלמידים הציגו בפרזנטציה מעניינת , בפני חבריהם לכיתה ובפני מורים אורחים , את תוצרי הלמידה בנושא פולימרים. הרחיבו על ההרכב הכימי של הפולימר ושימושיו בתעשייה, ברפואה, בתחום האקולוגיה ועוד. התלמידים תארו את העשייה כלמידה אחרת . העבודה בצוות כמענה חברתי לימודי, חוויתי. והכוח שיש בפרזנטציה להבנת החומר הנלמד . ראיתי תלמידים עם אור בעניים שיודעים על מה הם מדברים , תלמידים חדורי מוטיבציה ,. אחת הקבוצות שהציגה את נושא פולימריים סינטטיים ברפואה הוזמנה להציג את עבודתה בפני תלמידי כיתה י׳ במגמת מערכות רפואיות . נפלא איך שחיבור בין תחומי דעת תורם ללמידה משמעותית .
ברכות לתלמידים ולמורה ילנה איסרסון
אילנה טויטו מנהלת פדגוגית#_lt#div#_gt##_lt#br#_gt##_lt#div dir="rtl"#_gt##_lt#font size="3"#_gt#למידה משמעותית בשיעור כימיה כיתה יב #_lt#/font#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#div dir="rtl"#_gt##_lt#font size="3"#_gt#פולימרים בכל מקום#_lt#/font#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#div dir="rtl"#_gt##_lt#font size="3"#_gt#תלמידים הציגו בפרזנטציה מעניינת , בפני חבריהם לכיתה ובפני מורים אורחים , את תוצרי הלמידה בנושא פולימרים. #_lt#/font#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#div dir="rtl"#_gt##_lt#font size="3"#_gt#הרחיבו על ההרכב הכימי של הפולימר ושימושיו בתעשייה, ברפואה, בתחום האקולוגיה ועוד. התלמידים תארו את העשייה כלמידה אחרת . העבודה בצוות כמענה חברתי לימודי, חוויתי. והכוח שיש בפרזנטציה להבנת החומר הנלמד . ראיתי תלמידים עם אור בעניים שיודעים על מה הם מדברים , תלמידים חדורי מוטיבציה ,. אחת הקבוצות שהציגה את נושא פולימריים סינטטיים ברפואה הוזמנה להציג את עבודתה בפני תלמידי כיתה י׳ במגמת מערכות רפואיות . נפלא איך שחיבור בין תחומי דעת תורם ללמידה משמעותית .#_lt#/font#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#div dir="rtl"#_gt##_lt#font size="3"#_gt##_lt#br#_gt##_lt#/font#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#div dir="rtl"#_gt##_lt#font size="3"#_gt#ברכות לתלמידים ולמורה ילנה איסרסון #_lt#/font#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#div dir="rtl"#_gt##_lt#font size="3"#_gt##_lt#br#_gt##_lt#/font#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#div dir="rtl"#_gt##_lt#font size="3"#_gt#אילנה טויטו מנהלת פדגוגית #_lt#/font#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#/div#_gt#
|