יום ב', יז’ באדר תשפ”א
דף הבית מרחבי למידה מעורבות חברתית למידה בחירום רישום תשפ"ב הרשמה מקוונת יצירת קשר

הערכה חלופית בכיתה ח במסגרת שיעורי לשון והבעה , המשימה שניתנה ע"י המורה ינקוביץ רוית כתיבת נאום העוסק במחאה חברתית תוך הקפדה על כללי כתיבת הנאום, הקפדה על מבנה ועל שימוש ברטוריקת הנאום, שהתוצר – נאום בכיתה. התלמידים בחרו נושא אליו הם מתחברים , חוו למידה רלוונטית , הכיתה נחשפה למחאות חברתיות ,הביאו לידי ביטוי את עצמם .התלמידים למדו שניתן לחלוק על עמדות חברתיות ולחתור לשינוי. התלמידים למדו לבטא את עצמם בפני קהל, לקיים דיונים ולהביע עמדות באופן מכבד. וכן, ניתן להעריך את למידתם גם בדרך אחרת שבה יש להם אפשרויות בחירה וביטוי עצמי.תודה לשני תלמידת כיתה ח4 שחשפה את התוצר שלה בחדר מורים, בביטחון בצורה רהוטה . טויטו אילנהרכזת פדגוגית

 
 
מידע והרשמה
טכנולוגיה פוגשת פדגוגיה - M-21
עושים חינוך
נזכור
על זו גאוותנו
חדשות סילבר
עושים תרבות
נוהל תקשורת עם הורים
ועד הורים
מגמות הלימוד
הספריה
חינוך חברתי
חטיבת הביניים
מעורבות חברתית
ספורט בכפר
מסלולי לימוד
למידה בשעת חירום