יום ב', יז’ באדר תשפ”א
דף הבית מרחבי למידה מעורבות חברתית למידה בחירום רישום תשפ"ב הרשמה מקוונת יצירת קשר

תלמידי כיתה ז 4 בהובלת המורה למתמטיקה רים ציפי ,הוכיחו שוב שלמידה יכולה להיות תהליך מהנה. במסגרת הערכה חלופית התלמידים בנו משחקים המיישמים את התוכן הנלמד בשיעורי מתמטיקה. עברתי בתערוכת המשחקים התלהבתי מהתוצרים התרשמתי מדברי התלמידים מאופן הצגתם את המשימה הבנתי כי החשוב ביותר הוא מה שנעשה " מאחורי הקלעים" . ניתן היה לזהות אלמנטים רבים בעלי השפעה חיובית הן בהיבט הלימודי והן בהיבט הרגשי , חברתי . איך הדמיון והסקרנות משולבים ביצירתיות . נקודה פדגוגית שבלטה במיוחד בכל הקבוצות היא נושא המחוון התלמידים מדווחים כי היו שותפים מלאים לכתיבת המחוון. טרם ביצוע המשימה הם קבעו יחד עם המורה את הקריטריונים להערכת התוצר, את הניקוד לכל קריטריון, נקבע לוח זמנים למעקב על ביצוע התהליך. מבחינתי למידה שיתופית המעודדת עבודת צוות ומטפחת תחושת שייכות ואחריות. כל הקבוצות עמדו במשימה בהצלחה ! תודה לתלמידים ולמורה ציפי אילנה טויטו רכזת פדגוגית

 
....
....
....
....
.
 
מידע והרשמה
טכנולוגיה פוגשת פדגוגיה - M-21
עושים חינוך
נזכור
על זו גאוותנו
חדשות סילבר
עושים תרבות
נוהל תקשורת עם הורים
ועד הורים
מגמות הלימוד
הספריה
חינוך חברתי
חטיבת הביניים
מעורבות חברתית
ספורט בכפר
מסלולי לימוד
למידה בשעת חירום